8 februari

Hemma igen, ska snart sätta mig med mitt arbete. Som skulle varit inlämnat för ja sådär 2 veckor sen? plus ska börja på ett annat arbete också. Så jag inte glömmer bort det, eftersom jag blivit väldigt lat på sista tiden så får mamma helt enkelt hjälpa mig. Så jag inte glömmer bort allt jag ska göra. Har dessutom varit ledig idag, kan säga att det behövdes! Har mest latat mig, kollat på tv och städat upp lite. Imorgon blir det iaf skola, efter det ska jag nog åka med mamma och handla mina efterlängtade converse,love it! fick även hem mina tabletter idag, som var en vecka sena. När det stod 3-5 dagar. Var nästan rädd att dem inte skulle komma. Men det gjorde dem, ska nog ta och beställa hem fler. Men ska se om dem fungerar först. Men dem var ju inte dyra, fast det var ett sånt prov, som kosta 3£. Nu får jag nog sätta igång med mina läxor, eftersom jag måste bli klar med dem. Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0