dålig uppdatering.

Kanske inte ska stänga ner bloggen ändå, fast jag inte alltid har tid att skriva. Men då får det hellre bli lite större inlägg, men inte speciellt ofta. Har iaf tid att uppdatera lite om veckan nu. I torsdags var jag med Julia hela dagen, fick sluta redan vid 12, men vi drog halv ist, hehe! Efter det gick vi hem, satte oss vid varsin dator, och kollade en film, Britannic heter den, liknar Titanic. Denna är också sann, det hände lite efter Titanic har jag för mig, riktigt sevärd! Sen stannade jag hos Julia tills halv 8, sen gick jag hem och åt lite snabbt, och sen kom Sandra och hämtade mig (min brors flickvän) så åkte vi ut till familia, handlade inget speciellt. Mer än en mocca latte, mums! Hon handlade lite allahjärtans dag presenter tills imorgon. Sen åkte vi hem,var hemma lite efter 10. Ställde mig i duschen då, sen gick jag och la mig. Sen igår åkte jag och Julia till Amanda, Julias kusin. Hon är ju frisör. Så slingade Julia sitt hår, i blondt, brunt och typ rött! Blev skit snyggt :D sen jogga vi till mc, haha. Och åt cheeseburgare, och för er som inte vet så älskar jag donken! Sen hämta hennes pappa oss, och hon gick hem till sig och jag till mig. Sen satte jag mig framför datorn bara, och chilla! Var riktigt trött igår, men det är jag ju alltid på fredagar! Men nu ska jag iaf ställa mig i duschen, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0