dålig uppdatering.

Har inte blivit något inlägg igår, hade inte lust att skriva något bara. I helgen blev de att åka skridsko med Sandra, Daniel och min bror, sen igår var det väla med mamma. Blev en kavaj från Hm och En bh. Sen kom K hit, och vi åkte till mc på stattena. Gotte, inte nyttigt men ja. Efter det åkte vi ner till knutan, eftersom jag inte mådde speciellt bra. Så vi fick ställa oss på ovanvåningen och ja, jag spydde ju självklart. :( sen åkte vi hem till mig, och jag mådde fortfarande inte så bra, så vi la oss i sängen med datorn. Sen gick hon ut med Julia ett tag och jag låg kvar i sängen. Senare åt vi, och gick ut. Skulle egentligen till willys, men vi hamnade hos min typ barndomskompis, som jag inte träffat sen jag var 7? Så det var kul, även om han är väldigt mycket äldre :) Sen skulle han köra oss hem, så hade ju självklart bilen fastnat. Så jag och K fick putta på bilen, men K putta till slut själv. Så åkte vi till statoil och handla snabbt. Sen åkte vi hem och satte oss vid datorn. Sen la vi oss vid ungefär 1, och nu imorse väckte hon mig från 9 tills 20 i tio, tills jag började bli dampig på henne, så hon gick hem till Julia. Och nu har jag suttit framför tvn sen 10 ungefär. Ska nog käka något nu också. Blir kanske att sola med Emelie ikväll, in big need! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0