fredag!

Sitter med datorn i knäet. Och kollar på tv, onte three hill. Love it! längsen jag hade tid att kolla på det. Ska nog träffa Julia senare. Blir inte att dra till Johan ikväll, eftersom där var fullt. Har också fixat en veckas prao på scandlines med Tobbe, blir vecka 14, eftersom det var fullt vecka 15. Blir kanske dickens isf, eftersom min granne äger det! :) Men det tråkiga är att han ska vara på Hamlet, och ja på Aourora. (stavning?) Sen tvillingarna i klassen ska tydligen också vara på båten. Tyckte Tobbe och jag kunde fått vara där tillsammans, för nu är han med den ena tvillingen och jag den andra. Men det funkar väl det också. Imorgon blir det skridsko med min storebror, Sandra och Daniel. Längesedan jag åkte, ska faktiskt bli roligt :) Ska nog träffa Sandi imorgon också, får se hur det blir. Nu ska jag fortsätta kolla OTH. puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0