längesen man skrev

tjobalo, sorry för dålig uppdatering. Har inte haft tid denna veckan, varit ganska mycket att göra. Både prov/läxor och kyrka. Kan skriva om gårdagen iaf, den spenderades med Tobias i stan,  handlade två plagg. En ljuslila typ tunika från Only, och en kofta från Gina, efter det tog vi bussen hem igen, vid 4. Eftersom vi skulle göra vid oss inför kvällen, och vid 7 får jag ett sms från ekebo att det är inställt, nog snällt att dem kommer med det två timmar innan!! riktigt dålig stil, men det blir av ikv istället! :D och vi är taggade! Igår kväll blev det istället att jag, Hanna, Tobias och Natta satte oss på båten över till Dk, och träffa några på båten, dem hette typ Jenni, och en tjej till plus två killar, haha. Minns inte, sen hoppa vi av i Dk, blev inte där länge eftersom där va stängt, så vi satte oss på båten typ 10 igen, och träffa massa folk på knutan. Sen tog vi tåget hem, och gick hem till Tobas, och va där tills lite över 1, sen gick vi hem eftersom vi var trötta. Och har ingen aning när mamma och dem kom hem, typ vid 3-4? Sen låg jag vaken tills 6 på morgonen, medans Natta låg och sov väldigt sött i min säng, och fick knappt plats! Nog om igår iaf, nu ska vi ner och äta, sen duscha, göra vid oss och träffa Tobbe och Hanna. Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0