Ny månad, nya problem.

Nu är jag hemma, efter en lång och väldigt jobbig dag. Lite snabbt om dagen, orkar inte skriva så mycket idag. Är både på dåligt humör och trött. Hade handledning först på morgonen, sen vanliga lektioner. Och sen på eftermiddagen hade vi HK, och självklart sparkar Jilltoft mig på benet, och jag trillar över hela diskmaskinen, rakt ner på golvet.. Senare tar självklart Majsan min mobil, när vi dessutom slutat! för jag svarar i mobil, kan ju säga att det sluta med att jag antagligen har en spricka i knogarna. rött kylskåp, och en mamma som fick hämta mig. Efter det åkte jag, Tobias och Kimberly ner till stan för att fixa prao plats. Får se hur det blir med det, har några vi ska mejla och ringa. Sen nu kom jag hem från konfan, åt pizza där, mums! Sen imorgon blir det att handla vita converse med mamma efter skolan, love it! Sen ska jag plugga, till ett NO-prov på onsdag.. Känns som om jag inte kommer lyckas, får hoppas på det bästa och plugga! Nu ska jag kolla på PH, för det andra vinner Jackie, till er som inte vet, haha! Nu ska jag fortsätta, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0