Time to write

Det var ett tag sen man skrev här känner jag, varit på läger sen i måndags. Och förra helgen blev det Natti hela helgen. På lördagen blev ekebo inställt, så vi tura med Hanna och Tobias, och några andra vi träffade. Sen åkte vi hem till Tobias, och blev där. Och gick hem halv 2 ungefär, söndagen blev slappe dag, packa och lite så. Senare på kvällen blev det ekebo, mycket kul! Måndagen blev det läger, tills igår. Vill tacka alla för ett riktigt roligt läger, men håll med om att vi åt för mycket och ofta! Och alla som var där förstår vad jag menar med utekatten, love! Aldrig skrattat så mycket över en sån sak, men det klår allting! Igår när jag kom hem så kom min älskling hit, hihi. Och blev här tills sent. Och det var mycket mys! Idag vaknade jag och hade lite halvt panik, eftersom ja. Behöver inte ta det här, men träffade Sandra och åkte till sjukhuset, efter det åkte vi till E-berg, och var i hennes systers lägenhet, eftersom hon är utomlands. Så vi städade upp där lite, känner mig duktig. Sen kom min underbaring dit också, så låg vi och mös. Och sandra nörda, sen laga hon mat till oss två, fiskpinnar och makaroner. Ingen fin kombination, men det funkade hehe! Sen vid halv 9 gick vi hem, och har bara legat och degat i sängen hela kvällen, och nu har han nyss gått. Men han kommer hit imorgon också, hehe! Förresten ska jag nog börja bli lite mer social här, har bara inte haft tid att skriva här. Men det får det nog bli ändring på! Nu ska jag lägga mig och äta ostbågar, dricka fanta och kolla film. By my self. Blog u later :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nice Header!

2010-02-27 @ 17:46:36
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: nettan

Tack så mycket!

2010-02-27 @ 18:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0