torsdag.

Är inte sugen på att skriva idag iheller, blivit dåliga och inte roliga inlägg dem senaste dagarna :( men har ju som sagt skadat fingrarna mer nu,inte jätte bra. Dem tycker jag ska åka till röntgen och röntga handleden nu också, wiie säger jag bara. K har dock sparkat på handen också. Imorgon blir det att åka till scandlines, och få paserkort. och lite saker. Sen efter det ska jag vara med Sandi, och hon snacka något om att vi ska till Johan? Aja,vi får se. På lördag ska jag åka skridsko med min bror,hans flickvän och hennes lillebror, haha :) sen vet jag inte riktigt vad som händer senare. Men det skriver jag här då, nu ska jag ta något att äta iaf :) Puss!

Kommentarer
Postat av: hellraiser

asch låt dem va brutna, tufft ju :o käka lite panodil så försvinner smärtan :D peace yo

2010-02-04 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0