10

Hemma nu! Jävla snöstorm alltså, håller ju på att blåsa iväg. haha. Iaf åkte ner till stan med K, Tobias, Julia och Natalie. Där vi gick till pistachia? (stavning?) sen gick vi till dunkers, och kollade på "Främling i mitt eget hus" den avr helt okej, dels fick vi ju gå dit gratis pga vår konfa. Sen körde Emmut oss hem, tog en väldig omväg. Och sen släppte vi av Tobias, och vi tog ytterliggare en omväg hem till mig och Julia. Och nu är vi hemma, skönt! Ska nog ställa mig i duschen, och sen lägga mig i sängen med datorn och tv:n, mys! Skola imorgon också, går inte så länge. Eftersom jag och Sandi ska till UM. Så drar redan vid 12. Sen ska jag nog ut och springa med Sandra, om vädret tillåter, som jag nog inte tror det gör. Annars ska jag nog bara städa mitt rum, behövs verkligen. Men nu ska jag sluta skriva. Puss!

Kommentarer
Postat av: hellraiser

JAja nu börjar bloggen bli intressant!!

2010-01-28 @ 02:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0