28 Januari, 2010

Är hemma nu, skönt som bara den! Frös ju inte lite ute iheller. Dagen började med Handledning, hände väl inte speciellt mycket där, förutom att vi städa skåpen. Det behövdes verkligen! Efter det var det matte, gillar verkligen inte det ämnet. Eftersom jag förstår ingenting, hela klassen har IG och lärarna förklarar fan inte bra! Plus vi hade vikarie. Sen mitt i lektionen gick jag och K till skolsköterskan eftersom jag har ont i njurarna. Så hon tyckte jag skulle gå och kolla det. Får se när jag orkar och har tid, haha. Sen vid 12 stack jag och Sandi till UM, eftersom vi ska sätta in p-stav, så hämtade ut den och lite sånt. Så ska dit antagligen sätta in den nästa vecka. Om jag har tur, vill få det avklarat så snabbt som möjligt. Sen åkte hon med Jocke och Stefan till väla. Och jag väntade på mamma, en hel kvart! Kallt var det också, eftersom jag stod och snackade tele. Utan vantar. Smart as usally. Och nu sitter jag här. Blir väl att sitta hemma idag, har egentligen massa plugg tills imorgon, men känner att jag inte orkar. Börjar få migrän också. Så blir väl att ligga i soffan med datorn och tvn. Imorgon blir det att vara med A också :) Sen har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Får väl se vad som händer iaf. Nu ska jag fortsätta att kolla på tv iaf. Btw så blir det en bild på min katt, hehe! hittade ingen annan just nu. Så den får faktiskt duga, eller? Puss!

söt bild, haha. Nej men hade faktiskt ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0