29 januari.

Ligger fortfarande i sängen med datorn, har inte speciellt ont i huvudet längre, mycket skönt! Ska snart ner och göra mig en smoothie, mums! och sen lägga mig i sängen igen och se om där finns någon bra film på tv, annars blir det att hitta någon på datorn. Imorgon ska jag nog träffa älsklings sandi. Behöver verkligen snacka med henne! Sen får vi väl se vad vi hittar på. Har inte speciellt mycket att skriva idag, eftersom jag bara varit hemma. Har inte blivit några långa blogg-inlägg i heller. På tal om det, undrar om någon skulle vilja fixa min design? Förstod mig inte på det sist jag hade blogg. Så om någon vill göra det är de bara att kommentera :) Nu ska jag iaf ner och göra min smoothie. Puss :)


MUUUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0