back on track.

Nu är det så att jag har börjat blogga igen, eftersom jag saknar att ha någonstans där man bara kan skriva av sig lite när man känner för det. Men jag var inte speciellt social innan, eftersom det kräver ganska mycket tid ibland för att kunna skriva. Och kände att jag inte hade den tiden till det. Men nu ska jag bli aktiv här igen och blogga så mycket jag orkar, och har tid med, hehe! Lite kort om dagen, började 8 imorse, och hade en lektion, inte speciellt lönt. Musiken var inställd. så vi slutade redan vid 11. Då följde jag med Natalie och Sandi ut och röka, och sen körde Medin oss till ramlösa. För jag skulle träffa A :) Och sen åkte dem tillbaka till skolan. Sen var jag med han ett tag, och sen gick jag hem och la mig i ett varmt bad, eftersom jag frös som bara den, hade ingen känsel i mina tår eller mina fingrar! Efter det gick jag upp och satte mig framför datorn. Och suttit här tills nu, skulle egentligen varit med Sandi innan, men vi segade oss bägge två. Så vi orkade inte. Imorgon blir det iaf ut och springa med Julia runt halv 11, nästan lite rekord tid att jag är uppe så tidigt. Efter det ska jag duscha och sen kommer Sandi hit, och då ska vi antagligen dra och sola. Sen bege oss hemmåt till mig igen och göra vid oss, duscha och lite så. Sen ska jag bege mig till Tobbes place! Där Hanna och Kimberly också befinner sig, och Sandi drar hem till Linus. Sen åker vi till ekebo, där jag träffar min sandi, linus, felicia och resten! efter det åker vi nog hem till sandi på dalhem och sover där. Och jag vet att det är många som tycker ekebo är ett fjortisställe. Men liksom bara för där är massa fjortisar betyder det inte att alla som åker dit är det, dels åker vi inte dit för att kolla på dem. och påpeka saker, utan för att vi vill åka dit och ha kul. Dels har vi inte åldern inne till att gå på The tivoli och liknande! Men nu ska jag sluta skriva, och ja, typ ta tag i mitt liv. Och det kommer upp en bild också snart, om jag orkar. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0