godmorgon.

Godmorgon! Nyss varit ute och sprungit med Julia, kan ju säga att det kändes att man inte rört sig på ett tag, men det får det bli ändring på eftersom jag kommer gå ut och springa med Sandra också sen. Har precis duschat också, Och blir nog att bara sitta med datorn tills Sandi kommer hit, inte en aning när hon kommer. Men tror att hon kommer om några timmar. Och då ska vi börja göra vid oss lite för ikväll. Så dagen är typ rätt lugn, gick upp redan kl 10, imponerande för att vara jag, eftersom jag kan sova till 2-3 på dagarna! Nu orkar jag inte skriva mer, eller jo. Hannah och Kimberly har skaffat blogg. Vi får väl se hur det går med den, jaja. Nu ska jag klä på mig och kolla tv. blir mer update senare idag. Puss!

Kommentarer
Postat av: ewelina

inte så kul design, :/

2010-01-23 @ 12:31:42
URL: http://ewelinann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, jag vet.. Har försökt testa fixa det, men det har bara skitit sig innan..

2010-01-23 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0