hemma

Hemma nu, tack för en underbar kväll. Speciellt till min älskade Sandi! Var hemma hos Tobias snabbt, innan vi åkte. Hanna hade sin jacka, men inte jag och Tobias. Och där frös vi som idioter. Fick stå i en halvtimme innan vi kom in! :( och sen var de en ännu längre kö, men tur har vi också. alla som inte hade jackor fick komma in, men Hanna var inte inne fråns vid 11, tog sjukt långt tid. Senare träffade vi Linus, Johan, Jonathan och massa fler. Helt sjuk kväll. Sen nu åkte vi hem med Jocke, och någon till, glömt namnet :O Ska dessutom ut och springa med Sandra imorgon, får väl se hur det gå eftersom mina fötter är helt döda. För jag är så dum och tar högklackat, men ja :) nu ska jag krypa ner i min säng och sova väääädligt länge. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0