kväll


Sitter och kollar på mitt älskade program paradise hotel!! bästa som går på tv just nu, vet många säger det är skit hit och dit, men dem flesta följer det ändå. Okej, man lär sig ingenting om det, mer än skit. Men ja, kom nyss hem från konfan också. Var inte jätte kul idag, eftersom någon tog Tanja's cigg, och jag och Natalie blev självklart anklagade eftersom vi var där uppe sist. Kändes inte jätte roligt att alla peka ut oss, men det var inte vi.. Så nu har ingen ngt att säga. Hoppas hon får tillbaka dem bara. Men ja, skit i det nu iaf. Orkar inte lägga mer energi på det. Beställde hem sånna tabletter innan, eftersom jag har bestämt mig för att gå ner i vikt igen, har ju slutat med träning, eftersom jag inte orkade mer. Blev alldeles för mycket, med fotboll,skola och konfa. Så får börja träna på egen hand nu, och äta rätt. Och därför beställde jag dem. För det var en som hade gått ner 16 kg på två månader, hur underbart är inte det? Även om jag inte får gå ner så mycket. Men får se om det stämmer, får hem dem om ungerfär 3-5 dagar, i och med dem inte finns i Sverige! Men får väl se hur det går.. Dels var dem inte speciellt dyra iheller. Tror jag betalar 20 svenska kronor, eftersom det var gratis prov. Men om det fungerar ska jag självklart beställa hem fler :) Dagen imorgon blir iallafall att vara med Natalie efter skolan, så åker till Dalhem sen och är där tills på kvällen, om vi inte ska sova hos henne, får se imorgon iaf! Nu ska jag fortsätta kolla på PH. Puss!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Sorry att jag bara sa sådär. men jag var så jävla skit sur för någon hade tagit dem , var inte menigen att ni skulle få skiten på er.<3Men frågade er för ni var där uppe. ..menmen skit samma jag har glömt det där ..<3<3love u

2010-01-26 @ 21:34:34
URL: http://tanjalarsen.blogg.se/
Postat av: nettan

Det är lugnt Tanja, förstod varför du trodde det var vi, eftersom vi var där uppe sist. Hade sagt samma sak om det varit någon av mina grejor som försvunnit! Älskar dig också! <3

2010-01-27 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0