säger väl godnatt

Hejsvejs, har nyss duschat. Skönt om jag får säga det själv. Skulle egentligen badat, men det hann jag inte eftersom Tobbe ville ut, så vi var ute i lite mer än en timme, gick runder och snackade lite bara. Men nu är jag hemma igen, måste väl försöka sova nu, hur det nu ska gå också. Eftersom jag somnade vid 6 imorse. Skit bra, ska försöka komma iväg till skolan också, hehe! Men nu ska jag nog stänga av, och lägga mig och titta på tv. Och försöka sova! Imorgon blir det möjligtvis dålig uppdatering, eftersom jag inte är hemma fråns vid 4, sen ska jag åka till konfan, och hemma vid halv 10 ungefär. Så får se hur det blir med det! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0