This day - 100126

Sitter hemma hos Natalie nu, eftersom jag ska sova här :) skola imorgon också. Men eftersom hon börjar 8 får jag väl följa med, börjar liksom 8.50, ogilla starkt! Idag har vi bara varit i skolan typ, sen gick vi hem till mig, och jag käka. Sen åkte vi till dalhem, tog fem tusen år hit. Var inte här fråns vid 5. Sen åt hon, och sen har vi väl inte gjort speciellt mycket, eller jo vi var ute i lite mer än en timme nyss. Och handla billys panpizza :D eftersom jag inte ätit på väldigt många timmar. Så åt det nyss, mums! ganska så onödigt men ja, vad gör man inte om man är hungrig! Ska snart gå och duscha också, när Natta är klar i duschen, sege! Efter det ska vi kolla på 2012. Känns som det bara är jag som inte sätt den. Så känner att jag måste det. Har spanska läxa tills imorgon också, gillas inte! Men får väl sätta ett MVG denna veckan också. Eftersom jag gått från IG till MVG, duktigt! Ikväll missar jag också mitt älskade Paradise Hotel :( Eftersom filmen varar så sjukt länge. Och Tobias, om du läser. Så vill jag väääldigt gärna ha tillbaka min Svea-mössa som ni gömt, och jag vet absolut inte vart iheller! Snällt :) Men nu kommer nog Nattis snart och då ska jag hoppa in i duschen! Puss.
Ni kommer döda mig bägge två, snodde denna av natta, haha (a) Men jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0