Väla

Förlåt för dålig uppdatering, men har faktiskt inte haft tid att blogga idag! Har varit på väla med min storebror och hans flickvän och min lilla älsklings sandi :) köpte inget mer än ett par byxor och två par ringar, bilder läggs upp senare. Gick upp vid halv 1 och åt fruktost med Andy och Sandra, sen bestämde jag och Sandi att vi skulle till väla, så åkte dem två också med, så fick vi skjuts, hade varit sjukt kallt att få stå och vänta på bussen. Sen va vi där i några timmar, åt mc och taco house, mums! Sen vid halv 6 åkte vi hem, och släppte av Sandi, sen åkte vi till willys och handlade en milkshake, och frusen frukt.. gott :) Sen körde dem hem mig och Sandra och Andy åkte hem till henne. Så nu har jag bara suttit framför datorn sen jag kom hem, eftersom ingen annan är hemma. Får väl se om dem kommer hem snart, för jag börjar bli hungrig :( Imorgon ska jag iaf till kyrkan kl halv 10, kom och hjälp mig och dö eller något liknande, orkar verkligen inte! Sen ska jag hem och ut och springa med Sandra, tror jag iaf. Får se om vi orkar. Men eftersom vi åt onyttigt idag så får det nog bli så! :) Och mina tabletter som jag nämt i ett annat inlägg har inte kommit iheller. Hoppas dem kommer snart, vill ju bli smal och fin :( Men förhoppningsvis kommer dem på måndag! Ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra, Sandra har krök. Men vet inte om jag orkar dra dit. Sjukt kallt ute, mer än 10 minus, inte skönt att gå dit då. Och hem, ännu kallare senare. Plus att det ska bli snö, tycker den kan försvinna. Och komma tillbaka om ett år. Nu ska jag iaf glo på lite tv, och sitta med datorn i knäet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0