skolan

Sitter i skolan just nu, ska egentligen fortsätta på mitt arbete. Men jag orkar inte riktigt, men får väl fixa det så det går ur vägen! Sen har jag NO-prov på torsdag som jag måste klara, men uppbokad hela veckan. Så vet inte riktigt hur jag ska hinna göra det, men jag får fixa det sen iaf :) Slutar 20 över 3 också idag, nog gilla (y)  eller inte. Efter det kommer mamma och hämtar mig, sen blir det hem och plugga lite. Sen ska väl jag, Julia och Tobbe ta bussen till kyrkan, hehe! Saknar alla där, och snart är det dags för Rumänien, inte långt dit nu! Typ 102 dagar eller något, låter kanske mycket, men tiden går sjukt snabbt! Och jag längtar! Nu ska jag sitta på facebook och göra mitt arbete. Skriver ett inlägg senare idag, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0