Tisdag


Sitter i soffan med datorn i knäet, funderar på att fortsätta kolla på 17 again. Den är faktiskt rätt så hyfsad :) Blir att ta ett långt varmt bad sen, mysigt! :) Måste faktiskt sätta igång med att plugga, behöver verkligen höja mina betyg, har inte gått så bra nu dem senaste månaderna, har helt enkelt varit för lat. Kommer inte igång med det. Men får väl försöka bättra mig om jag ska komma in på det jag vill! Var ju hos soc innan också, som jag skrivit i något annat inlägg. Det gick rätt bra, var hos någon Emma och någon annan jag glömt namnet på, ska iaf inte dit fler gånger, rätt onödigt besök också,enligt mig. Efter det åkte jag och handla med mamma på Willys, bara en snabb handling, hehe! Ska nog gå upp och krypa ner under täcket med datorn, sjukt trött. Men ingen idé att lägga sig nu, kommer vakna om några timmar igen och vara klarvaken, sen kan jag glömma att somna om (y) Har inte speciellt mycket att skriva nu iheller. Nu slutar jag skriva och slänger in en bild istället. Förresten börjar det gå mot vår nu, och det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0